20.12.2017 9.00

Jäsenmatka Karjalan kannakselle

12.6.–15.6.2018 Lähdemme sotilaskotityön 100-vuotisjuhlavuoden merkeissä rintamasotilaskotisisarten jalanjäljille kesäisen kauniiseen Karjalaan. Tutustumme asiantuntijaoppaamme prikaatikenraali evp, sotatieteiden tohtori Pentti Airion johdolla sotilaskotihistoriaan sekä Suomen sotahistoriaan. Lisäksi tutustumme opastetusti kulttuurikohteisiin. Matka on luonteensa johdosta tarkoitettu ensisijaisesti järjestön jäsenille.

Jäsenmatka Karjalan kannakselle

1.matkapäivä

Lähtö klo 8.00 Helsingistä Kiasman pysäkiltä. Haminan sotilaskodissa kahvitauko. Rajanylitys Vaalimaalla. Viipurissa lounas hotelli Viipurissa. Ajo suoraan Terijoelle,jossa majoitus hotelli Gelios. Buffeepäivällinen hotellilla.

2.matkapäivä

Aamiaisen jälkeen historialliset paikat Kellomäki, Vammelsuu, Kuuterselkä ja Siiranmäki. Äyräpäässä metsälounas. Viipurissa majoitus hotelli Victoria ja päivällinen hotellilla.

3.matkapäivä

Aamiaisen jälkeen Tali – Portinhoikka – Ihantala. Eremitaasi-taidemuseo. Lounas ravintola Espilässä. Viipurin linna ja Alvar Aallon kirjasto. Päivällinen ravintola Pyöreässä Tornissa.

4.matkapäivä

Aamiaisen jälkeen Viipurin kierros/kasarmit ja Monrepos-puisto sään salliessa. Lounas hotelli Victoriassa. Passi- ja tullimuodollisuudet Nuijamaalla. Kahvitauko Utin sotilaskodissa. Helsinkiin saavutaan n. klo 20.00.

Matkan hinta 450 €/hlö

Hintaan sisältyy:

*asiantuntijaopastus ja matkasihteerin palvelut

*3 x lounas / 3 x päivällinen /1 x metsälounas / 2 x sämpyläkahvit sotilaskodissa.

*1 yö hotelli Gelioksessa, 2hh

*2 yötä hotelli Victoriassa, 2hh

*Viipurin linna, Alvar Aallon kirjasto, Viipurin Eremitaasi – sisäänpääsyt ja opastukset

*Monrepos puiston sisäänpääsy

*linja-autokuljetus

Lisämaksusta:

*ryhmäviisumi 75 €/hlö

*1 hengen huoneen lisä 105 €/hlö

Tiedustelut ja ilmoittautumiset 12.4.2018 mennessä Rauni Myllyaholle puh 040-5942022 tai rauni.myllyaho@gmail.com

Ohjelma, ryhmäviisumikaavakkeet täyttöohjeineen sekä maksulomakkeet (ilmoittautumismaksu 100 €) lähetetään ilmoittautuneille. Huom! Passin tulee olla voimassa 6kk matkan jälkeen.

Vastuullinen matkanjärjestäjä: Puolakan Valmismatkat

Noudatamme Yleisiä Valmismatkaehtoja ja Puolakan Venäjänmatkojen erityisehtoja