9.7.2018 10.19

Varusmiehille jaetaan Juha Vuorisen uusi romaani!

Kirvesvartta intra
Juha Vuorisen uusi kirja Buenos Días kirvesvartta on nyt tullut! Lukeminen on nuorten miesten keskuudessa vähentynyt huomattavasti viime vuosina ja Vuorinen halusi tehdä jotain merkityksellistä toimiakseen tätä trendiä vastaan. Hän otti tehtäväkseen kasvattaa lukuintoa ja -taitoa maanlaajuisesti ja kirjoittaa varusmiehille jaettavan hyväntekeväisyysteoksen.
“Olen saanut kuluneiden 20 vuoden aikana läjäpäin palautetta sekä onnellisilta vanhemmilta että suoraan nuorilta miehiltä, kuinka minun kirjani pystyivät murtamaan sen lukemattomuuden muurin” kertoo Vuorinen. Buenos días kirvesvartta on komean hyväntekeväisyyspokkaripesueen kymmenes tulokas.
Sotilaskotiliitto toimii Vuorisen yhteistyökumppanina ja kirjojen jakaminen tehdään sotilaskotiyhdistysten avulla ja tämä onkin hieno osa sotilaskotitoiminnan juhlavuotta. Yhteistyötä luultavasti jatketaan myös tulevaisuudessa Vuorisen toimittamilla kirjapaketeilla. “Olkoon lukuinto kanssanne niin maalla, merellä kuin ilmassa!”